Koodersin väen mietteitä asioista.
Asiakaspalveluun kuuluu olennaisesti asiakkaan palvelu eli asiakkaan ja asiakaspalvelijan välinen kohtaaminen. Jos asiakas haluaa, että häneen otetaan yhteyttä, ota siis asiakkaaseen yhteyttä!
Minkälainen on hyvä yrityksen esittely? Taavi ja Miikka ovat pitäneet paljon yritysesittelyjä etenkin opiskelijoille ja Oona on ollut aidan molemilla puolilla kuulemassa ja esitelmöimässä.
Nämä eivät ole absoluuttiset oikeat askeleet koodauksen aloitteluun, mutta näitä on todettu meillä toimivaksi.
Huijarisyndroomasta kärsivä on vakuuttunut olevansa huijari ja että hänen saavutuksensa ovat ainoastaan hyvän onnen tai ajoituksen tulosta, tai että hän on vain harhauttanut muut luulemaan itseään todellista kyvykkäämmäksi.
Miten paljon voi ottaa vastaan jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun? Missä menee se raja, että pitäisi sanoa jotain takaisin?
Joskus myös täällä Joensuussa saattaa olla jotain toimintaa vuosia, mutta edes viereisen rapun ihmiset eivät tiedä sen olemassaolosta. Tällöin on ongelmia paikallisessa näkyvyydessä.
Vili on ollut koodiharjoittelijana nyt kolmatta kuukautta. Mitkä ovat fiilikset harjoittelusta?