Blogi

Koodersin väen mietteitä asioista.

Kannattaako yhteydenottopyyntöihin vastata?

Asiakaspalveluun kuuluu olennaisesti asiakkaan palvelu eli asiakkaan ja asiakaspalvelijan välinen kohtaaminen. Jos asiakas haluaa, että häneen otetaan yhteyttä, ota siis asiakkaaseen yhteyttä!

Lukaseppa

#MitäVattua - Kuinka pitää yritysesittely feat. Taavi Saarelainen

Minkälainen on hyvä yrityksen esittely? Taavi ja Miikka ovat pitäneet paljon yritysesittelyjä etenkin opiskelijoille ja Oona on ollut aidan molemilla puolilla kuulemassa ja esitelmöimässä.

Lukaseppa

Kuinka päästä alkuun koodaamisessa

Nämä eivät ole absoluuttiset oikeat askeleet koodauksen aloitteluun, mutta näitä on todettu meillä toimivaksi.

Lukaseppa

#MitäVattua - Huijarisyndrooma

Huijarisyndroomasta kärsivä on vakuuttunut olevansa huijari ja että hänen saavutuksensa ovat ainoastaan hyvän onnen tai ajoituksen tulosta, tai että hän on vain harhauttanut muut luulemaan itseään todellista kyvykkäämmäksi.

Lukaseppa

Ajatuksia vaikeasta asiakaskohtaamisesta

Miten paljon voi ottaa vastaan jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun? Missä menee se raja, että pitäisi sanoa jotain takaisin?

Lukaseppa

#MitäVattua - Paikallinen näkyvyys

Joskus myös täällä Joensuussa saattaa olla jotain toimintaa vuosia, mutta edes viereisen rapun ihmiset eivät tiedä sen olemassaolosta. Tällöin on ongelmia paikallisessa näkyvyydessä.

Lukaseppa

Vilin fiilikset harjoittelusta Koodersilla

Vili on ollut koodiharjoittelijana nyt kolmatta kuukautta. Mitkä ovat fiilikset harjoittelusta?

Lukaseppa

#MitäVattua - Roope Timosen työtilanne

Roopen trilogia saa nyt päätöksensä. Töitä tuli!

Lukaseppa