Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Vihreä koodi on muutakin kuin puiden halailua. Sillä voidaan saada säästöjä kulutukseen, mutta myös tehokkuutta tekemiseen. Hyötyjä on siis monia. Näiden hyötyjen lisäksi voi toimijana myös kehuskella, että tekee vihreitä valintoja jolloin tilanne onkin jo win-win-win!
Lähes aina stressin taustalla on epätietoisuus ja epävarmuus. Kuinka siis vähentää epävarmuustekijöitä päivässä?
Töihin pääseminen on mennyt todella vaikeaksi. Haastattelut on nelivaiheisia ja mitä tahansa tekemään vaaditaan ummet ja lammet ja itse rekrytointia tekevällä ei välttämättä ole itselläkään niin paljoa kredentiaaleja kuin mitä omilta alaisilta vaadittaisi. Milloin tämä töihin pääseminen on mennyt näin sekavaksi?