Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Kyllä meiltä nyt tukia viedään kun uusien (ja etenkin sen ensimmäisen) työntekijöiden palkkaaminen ollut muutenkin vaikkeaa ja sitten lähtee aikuiskoulutustuki ja vuorotteluvapailta tuki myös.
Evästeet, keksit, cookiet. Mitä ne on käytännössä, miten ne toimii ja miksi siitä kannattaa välittää hyväksyykö kaikki vai vain osan evästeistä.
Weppi koodaus etenkin selaimen kautta käytettäväksi on hirmu lähellä Koodersin sydäntä, sielua ja pernaa. Lähes joka laitteessa on tätä nykyä selain joka mahdollistaa web-sovellustan käyttämisen hyvin laajalla kattauksella eri laitteita.