5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Nettisivujen suunnittelun perusteet

Puhutaan herosta, sisällöstä, footerista ja CTAsta. Hirmu selkeää eikös?

Lukaseppa

Uskalla jakaa asiantuntijuuttasi

Jos olet asiantuntija jossakin tai vieläpä teet töitä asiantuntijana tai vieläpä olet YRITTÄJÄNÄ ja hommasi on olla asiantuntija: Uskalla jakaa sitä asiantuntijuutta! Ihmiset tietää vain sen mitä heille kerrotaan.

Lukaseppa

Kokeile ensin - mieti myöhemmin

Vaikkapa koodatessa on nopeampaa kokeilla erilaisia ratkaisuja kuin pelkästään tutkia ja odottaa täydellistä vastausta.

Lukaseppa