Olen päässyt yrittäjä-taipaleellani todistamaan tilanteita joissa firma on saanut ensimmäisen "oikeasti ison" asiakkaan. Sitten kun sieltä on tarjottu paljon tekemistä on heille allokoitu kokoajan enemmän ja enemmän tekijä resursseja. Sitten pikkuhiljaa kaikesta tekemisestä on alettu suurelta organisaatiolta laskuttamaan vähän enemmän kuin muilta. Sitten aletaan tekemään hutiloiden "niitä muita töitä", kun niistä ei saa laskuttaa niin paljoa.
Mutta mitäs sitten kun tämä iso asiakas lähtee? Joskus syynä voi olla, että suuri asiakas huomaa tulleensa ylilaskutetuksi, mutta lopulta sillä ison asiakkaan lähtemisen syyllä ei ole merkitystä.
Haluan vaan varoitella, että liiketoimintaa ei kannata perustaa vain yhden asiakkaan - tai muuten yhden tulovirran varaan.
Ahneella on paskanen loppu
- Keskisuomalaisia sananlaskuja, Laukaa (ainakin Wikisitaattien mukaan)
On kaunis kesäilta. Takanasi on mahtava päivä. Olet tehnyt hyviä valintoja: Olet syönyt hyvin, olet nähnyt itsellesi tärkeitä ihmisiä, olet harrastanut liikuntaa ja töissä olet saanut tehtyä kaiken mitä oli tavoitteena. Olosi ei kuitenkaan ole onnellinen tai oikeastaan edes tyytyväinen.
Fidgettailu ja näpräily auttaa monia ihmisiä työskentelemään. Voisiko Fidget Cube olla tähän paras työkalu?
Lyhyt ohjeistus kuinka saat oman tai yrityksesi tietoturvan perusteet kuntoon.