Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

SuomiTyres: Vihreää tehokkuutta tuotantoon ERP:llä

Vihreä koodi on muutakin kuin puiden halailua. Sillä voidaan saada säästöjä kulutukseen, mutta myös tehokkuutta tekemiseen. Hyötyjä on siis monia. Näiden hyötyjen lisäksi voi toimijana myös kehuskella, että tekee vihreitä valintoja jolloin tilanne onkin jo win-win-win!

Lukaseppa

Ostajan opas: Kommunikaatio

Jos menet ravintolaan ja pyydät hampurilaisesta pois ”kaikki rehut”, voi tämä tarkoittaa hyvin eri asioita eri ihmisille.

Lukaseppa

Näin saat OIKEASTI junnukoodarin työpaikan

Norsunluutornin riippusilta on laskettu ja Koodersin suuri mastodontti saapuu jakamaan ajatuksiaan junnukoodarien työn löytämisen tueksi.

Lukaseppa