Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja.
Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa? Jos ravintoloissa kuitenkin on opetettu tarjoilijat kysymään, että "onko ruoka maistunut", mutta sitten mennään täysin lukkoon jos vastaus on muutakin kuin "hyvää on".
Juttelua tämän myötä yleisesti asiakkaiden kuulemisesta ja mitä bug bountyistä voisi oppia.
Tekeminen on mukavampaa kun sen pohjalla on jokin suunnitelma. Päivän jaksossa pureudutaan markkinoinnin strategian perusteisiin eli kuinka homma saadaan käyntiin!
Niantic on Pokemon Go:n ja Ingressin datojen avulla alkanut kouluttamaan geospatiaalista tekoälyä. Onko tämä sitä hyväksytympää alustataloutta, että käyttäjien datalla koulutetaan uutta seuraavaa tuotetta?
Pistetäänpä perusteet kotisivuilla kuntoon niin ei lähde asiakkaat karkuun!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä