Koodersin poppoo kävi vierailemassa hackJunction 2016 tapahtumassa jossa osallistuimme Healthtrackiin.
Tapahtumassa “häkätään” eli keksitään uusia luovia tapoja ratkaista ongelmia johon aikaa on 48 tuntia. Osallistujia oli monesta eri maasta ja kilpailuihin haasteita tuotiin monista eri yrityksistä mm. LähiTapiola, SuperCell, Tieto, Skype…
Kooders osallistui LähiTapiolan antamaan HealthTrack haasteeseen, jossa toivottiin heidän julkaisemansa uuden henkivakuutuksen tueksi keinoja joilla saada ihmiset pitämään paremmin huolta itsestään.
Ratkaisumme ajatuksena oli pelillistää liikkuminen siitä kerättävän datan avulla. Aktiviteettidata muokattiin liikuntaprofiiliksi, jossa tämä tieto pisteytettiin arkisempaan ja vertailukelpoisempaan muotoon ikäänkuin roolipelissä. Reippailemalla omalle tilille kerättiin kokemuspisteitä (exp) jotka tietyn rajan rikkoutuessa nostivat tilin tasoa (level). Tämän tarkoitus oli helpottaa kehityksen seuraamista ja tulevaisuudessa suunnitelmana oli lisätä päivittäisiä ja viikottaisia haasteita jotka muokkaisivat aktiviteetteja säännöllisemmäksi ja monipuolisemmaksi. Pelissä oli myös sosiaalinen aspekti sosiaalisen median integraatioiden avulla tilin tasojen vertailun muodossa. Tapahtumassa tehty prototyyppi käsitteli Polar Loop 2 rannekkeen askelmittarin tietoja.
Videolla kuvasimme matkaamme aina toimistolta tapahtuman loppuun asti.
Tapahtuman kotisivu: https://hackjunction.com/
Hyvinvointia voi olla lemmikin silittäminen, liikunta tai virkkaaminen. Tänään konnat jakavat omia hyvinvoinnin avaimiaan teille rakkaille ihmisille omien ideoittenne tueksi.
Brandbookin pitäisi toimia yritysilmeen käsikirjoituksena. Miksi niin monet yritykset jättävät hankkimansa brandbookin käyttämättä?
Kokemusvuodet eivät aina takaa osaamista. Samasta johteesta myös pelkän tittelin tai koulutusnimikkeen seuraaminen ei anna yleensä täyttä kokonaiskuvaa ihmisen kyvykkyydestä.