Mitä on yleisimpiä ongelmia kun ostetaan etenkin leasingilla tietokoneita, tulostimia tai muita toimistotarpeita?
Koodi on meidän vasara joten tämä naula näyttäisi verkkopalvelulta.
Mitä jos asiakas näkisi jostain verkkopalvelusta läpinäkyvästi mihin laskutus perustuu ja näkisi livenä kuinka iso lasku on seuraavaksi tulossa sekä mitä palveluita asiakkaalla on tällä hetkellä? Jos laitteille on jotain seurantaohjelmistoja voisiko laitteiden tila näkyä (niin teille kuin asiakkaallekkin) suoraan täällä asiakkuusjärjestelmässä?
Tämmöiseen selainpohjaiseen systeemiin saisi myös kiinni vaikka verkkokaupan mistä voisi shoppailla jotain muutakin, kun te laitekauppiaat myytte usein myös vaikka toimistotarvikkeita, tietokoneita ja sen semmoisia.
Sieltä voisi myös tilata huollot ja huolto voisi viestiä milloin on tulossa (Ja tämä voisi suoraan olla myös huoltotyyppien työlista tai tieto voisi kulkeutua asiakkaalle työlistan pohjalta). Parhaillaan myös tämä huolto-osio voisi seurata missä töissä oleva huoltotyyppi on menossa ja GPS pohjalta pingata "Hei olet siinä Koodersilla ja vieressä Kelalla on kanssa tulostin rikki, käytkö korjaamassa"
Samaan syssyyn voitaisi yhdistää asiakaspalvelukanavaksi chattia, tikettisysteemiä tai muuta helppoa tapaa ottaa yhteyttä. Tarvittaessa voitaisi myös näitä keskusteluja yhdistää suoraan huoltotyyppien tehtävälistan pohjaksi ja sen kautta myös laskutuksen perusteeksi.
Tämmöisestä systeemistä saapi prototyyppiä ykkös tonneilla ja täysin valmista tuotetta yksittäisillä kymppitonneilla.
Mille muulle kohderyhmälle haluaisitte kuulla koodibuddhan ratkaisun välittömään markkinajohtajuuteen? Vinkkejä vaan tulemaan niin mie ratkaisen.
Ota ainakin nämä 5 asiaa huomioon ohjelmistoprototyyppiä tilatessa!
Ne jotka haluavat apua ja tukea jäävät ilman ja pitkäaikaistyöttömyydestä unelmoivat käydään hakemassa kotoa avun piiriin. Miksi työtä haluavalle on tehty kaikki niin vaikeaksi?
Puolen tunnin teams on kätevä myyjälle, mutta ostajalle näitä pyyntöjä tulee enemmän kuin myyjät ehkä olettavat.