Töihin tarvitaan työkokemusta. Työkokemuksen saamiseksi tarvitaan töitä. Töihin tarvitaan työkokemusta...
Kun on edessä päätös tai tilanne jonka sisäinen logiikka tuntuu ristiriitaiselta päästään monesti kaikkia osapuolia turhauttavaan tilanteeseen.
Myös termin alkuperä maalaa kuvaa tilanteista, joissa lopputulos on epämieluisa ja epälooginen:
The term is introduced by the character Doc Daneeka, an army psychiatrist who invokes "Catch-22" to explain why any pilot requesting mental evaluation for insanity—hoping to be found not sane enough to fly and thereby escape dangerous missions—demonstrates his own sanity in creating the request and thus cannot be declared insane.
Tekoäly osaa jo luoda pelattavia pelejä täysin lennosta ilman mitään pelimoottoria taustalla. Toki peli on jotain unen ja hallusinaation välimaastosta sisällön loogisella pysyvyydellä, mutta tämä tekniikka voi muuttua vain paremmaksi ajan edetessä. Tämä Decartin "Oasis" demo näytti erittäin vakuuttavalta.
Markkinoinnissa on syystäkin suosittua tällä hetkellä liikkuva kuva? Napattiin Rookielta liikkuvan kuvan ammattilainen kertomaan faktoja asiasta.
Ennen tiedolla epic_gamerina olemisesta sai palkinnoks olla vikana valittuna parina liikuntatunnilla. Nykyään se on suorastaan suosittua eli nykyään on kaikki paljon helpompaa. Meidän nuoruudessamme piti pelaajan mennä ylämäkeen molempiin suuntiin susia karkuun! Näin se kulttuuri vaan muuttuu.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä