Kun aloimme omalla porukalla pohtimaan mitä digitoimisto tekee ei vastaus ollut kovinkaan yksioikoinen. Podcastissa emme maininneet erikseen kohdennettua digitaalista markkinointia, mutta pinnalle nousivat ajatukset jonkinlaisesti ohjelmistotalo/nettisivufirma/mainostoimisto hybridistä.
Olemme itsekin ottaneet tämän "tittelin" käyttöön, kun se tällä hetkellä parhaiten kuvaa sitä mitä tehdään ja myös vähemmän alalla olevat ihmiset alkavat enemmissä määrin etsimään digitoimistoja tarpeisiinsa. Omalta osaltamme erikoistumme räätälöityyn ohjelmistokehitykseen, mutta toteutamme myös perinteisempiä verkkosivuja, verkkokauppoja, yritysilmeitä ja markkinointimateriaaleja.
Oman hyvin rajallisen tutkimuksemme perusteella moni yritys siirtyi mainostoimistosta titteliin digitoimisto kun yritykseen tulee mukaan myös koodiosaamista.
Monesti digitoimistosta saa keskenään isolta osin samoja palveluita, mutta yleensä tekemisessä on keskitytty keulana joko visuaalisuuteen, koodiin tai markkinointiin.
Virheet eivät ole vaarallisia, mutta niiden tapahtumisen peittely voi johtaa isompiin ongelmiin etenkin pidemmällä aikavälillä.
Huijarisyndroomasta kärsivä on vakuuttunut olevansa huijari ja että hänen saavutuksensa ovat ainoastaan hyvän onnen tai ajoituksen tulosta, tai että hän on vain harhauttanut muut luulemaan itseään todellista kyvykkäämmäksi.
Arki rytmin ei tarvitse olla tylsä, rajoittava, mälsä taikka tyhmäkään. Kaikki paha ei tule muilta ihmisiltä ja ulkoa päin vaan joskus se syyllinen löytyy peilistä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä