Kun aloimme omalla porukalla pohtimaan mitä digitoimisto tekee ei vastaus ollut kovinkaan yksioikoinen. Podcastissa emme maininneet erikseen kohdennettua digitaalista markkinointia, mutta pinnalle nousivat ajatukset jonkinlaisesti ohjelmistotalo/nettisivufirma/mainostoimisto hybridistä.
Olemme itsekin ottaneet tämän "tittelin" käyttöön, kun se tällä hetkellä parhaiten kuvaa sitä mitä tehdään ja myös vähemmän alalla olevat ihmiset alkavat enemmissä määrin etsimään digitoimistoja tarpeisiinsa. Omalta osaltamme erikoistumme räätälöityyn ohjelmistokehitykseen, mutta toteutamme myös perinteisempiä verkkosivuja, verkkokauppoja, yritysilmeitä ja markkinointimateriaaleja.
Oman hyvin rajallisen tutkimuksemme perusteella moni yritys siirtyi mainostoimistosta titteliin digitoimisto kun yritykseen tulee mukaan myös koodiosaamista.
Monesti digitoimistosta saa keskenään isolta osin samoja palveluita, mutta yleensä tekemisessä on keskitytty keulana joko visuaalisuuteen, koodiin tai markkinointiin.
Kuulokkeita, roboimureita, sänkyjä, pianoja ja Nintendoja. Siitä on hyvät hankinnat tehty.
Miten meni Oonan ilmastoinnin asennus ja kuinka Vilille kävi vapokaupoilla? Se selviää tämän päivän jännittävässä jaksossa.
Jotta pääsee töihin, halutaan työkokemusta. Jotta saa työkokemusta, pitää päästä töihin. Tämä paradoksaalinen tilanne kantaa myös nimeä "Catch-22"!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä