Paikallinen näkyvyys on hyvä ensiaskel saada toimintaa kansan tietouteen. Tästä heräsi toimistollamme keskustelua, kun kuulimme ensimmäisen kerran SuperParkin olemassaolosta lukiessamme tämän toiminnan loppumisesta Karjalaisessa.
Yrityksen on hyvä näkyä vähintäänkin paikallisesti. Siinä voi hyödyntää sisältömarkkinointia tai edes jollain tapaa olla digitaalisesti esillä. Viestien erottuminen kaikissa kanavissa myös helpottuu, kun viestin takana on jonkinlainen brändi!
Internetissä sisällöllä voi olla monenlaisia twistejä. Mikä voisi olla Koodersin twisti mukavien juttelun ja kirosanojen vatulla korvaamisen lisäksi?
Nykyään ei ole niinkään pula koodareista vaan yleisesti ihmisistä jotka olisivat motivoituneita käymään töissä.
Koodersin perustaja Miikka ja leiskaleipuri-koodari Oona tuomassa weppi-koodareiden näkökulmaa koodimaailmasta.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä