Brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Brändin arvo muodostuu nimen tai logon tunnettuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, brändin mukanaan tuomasta laadun tunteesta ja brändiin liitetyistä mielikuvista. - Wikipedia
Brändi muodostuu yritykselle tai henkilölle kaikkien tekojen ja sanomisien summana. Brändiä on monesti vaikeaa LUODA, mutta sitä on mahdollista RAKENTAA.
Nykyään pinnalla on myös ajatus henkilöbrändäämisestä jossa rakennetaan selkeää kokonaiskuvaa ihmisestä yrityksen sijaan.
Tänään Tumblr fanittaja ja wowi raidaaja keskustelevat internet ystävyyksistä ja siitä miten netissäkin voi olla niitä "ihan oikeita kavereita"
Yksi esimerkki workflowsta voisi olla vaikka toimenpiteet ja asiat joita puuseppä tekee, jotta hän saa asiakkaalle halutunlaisen tuolin toteutettua.
Minkälainen on hyvä yrityksen esittely? Taavi ja Miikka ovat pitäneet paljon yritysesittelyjä etenkin opiskelijoille ja Oona on ollut aidan molemilla puolilla kuulemassa ja esitelmöimässä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä