Brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Brändin arvo muodostuu nimen tai logon tunnettuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, brändin mukanaan tuomasta laadun tunteesta ja brändiin liitetyistä mielikuvista. - Wikipedia
Brändi muodostuu yritykselle tai henkilölle kaikkien tekojen ja sanomisien summana. Brändiä on monesti vaikeaa LUODA, mutta sitä on mahdollista RAKENTAA.
Nykyään pinnalla on myös ajatus henkilöbrändäämisestä jossa rakennetaan selkeää kokonaiskuvaa ihmisestä yrityksen sijaan.
Miten maailma tulee muuttumaan poikkeustilanteen vuoksi? Uskoisimme ainakin, että luottamuksen työntekijöihin pitää nousta ja etätyömahdollisuuksiin uskotaan tulevaisuudessa enemmän.
Tänään Ilpo, Oona ja Miikka keskustelevat ammattilaisuudesta ja asiantuntijuudesta. Mitkä asiat siihen vaikuttaavat ja minkälainen on uskottava asiantuntija?
On koodaripulaa ja on osaajapulaa ja hirveästi on työntekijöistä pulaa. Käydäänpä sitten läpi konnien näkökulmasta miten ongelma voidaan ratkaista.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä