Markkinointiautomaatio on nimitys järjestelmille, joiden tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida jatkuvasti toistuvia markkinoinnin prosesseja, luokitella liidejä ja pitää yllä potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa. Markkinoinnin automatisointi virtaviivaistaa markkinoinnin ja myynnin toimintaa automatisoimalla säännöllisesti toistuvia ja runsaasti henkilöstön työaikaa kuluttavia markkinoinnin toimintoja sekä mahdollistaa viestinnän tarkan ajoittamisen ja sisällön räätälöinnin henkilötasolla. - Wikipedia
Tavoitteena on siis hyödyntää kerättyä tietoa ja analytiikkaa ja sen avulla kohdentaa sisältöä oikeille ihmisille ja helpottaa etenkin toistoa vaativien toimenpiteiden helpottamista markkinoijille. Tavoitteena on myös saada markkinointia ja myyntiä lähemmäs toisiaan jolloin myös myynti kohdistuu paremmin ja tarpeenmukaisemmin.
Tero Hyttinen LinkedInissä
itse Hurry:
Ohjelmointi, Koodaus, Sorsan naputtelu. Sukelletaan tutkimaan tarkemmin mitä Kooderskin tekee.
Ohjelmistoprojektista ei yleensä ykkös tonneilla selviä, mutta kun aletaan puhua kymmenistä tuhansista on niihin saatavilla myös jotain ilmaiseen rahaan verrattavaa eli tukieuroja! Käydäänpä sitten läpi miten näitä tukirahoja sitten käytännössä saa.
Pohditaan mitä koodarin olisi hyvä osata ja ei niinkään tiettyyn firmaan tai rooliin hakiessa vaan yleisiä asioita mitkä ovat lähes pakollisia alalla menestymiseen kuten sujuva englanniksi lukemisen taito.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä