Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.
Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.
Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.
Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö
Miksi kaikki vaikuttavat niin vihaisilta internetissä? Miksi netissä tulee niin paljon väärinymmärryksiä?
Vuoden 2018 ehdot pysyivät muuttumattomana myös vuoden 2019 puolelle. Mikä on siis Innovaatioseteli ja kuinka sen saa?
Disney brändätyssä ravintolassa tuli allergia-tapauksen vuoksi kuoleman tuottamus. Oikeudellinen haaste asiaan liittyen yritetään ohittaa, koska yksi ravintolassa käyneistä osapuolista oli tilannut vuosia aiemmiin disney+ koejakson jonka ehdoissa annettiin pois vapaus haastaa Disney mistään syystä oikeuteen. Tällaisen läpi mennessä oikeudessa alkaa dystopiset tunnelmat lähenemään
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä