Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.
Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.
Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.
Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö
Ohjelmointi, Koodaus, Sorsan naputtelu. Sukelletaan tutkimaan tarkemmin mitä Kooderskin tekee.
Koodatessa ja töissä muutenkaan ei aina lähde. Etenkin uutta opetellessa on tärkeää olla myös armollinen itsellensä ja löytää asioita joita voi edistää myös kun se vaikeampi tekeminen ei ole mahdollista.
Nörttikulttuurin ilosanomaa jakava Comic Con rantautui Suomeen! Kenttäreportterimme Oona kävi paikanpäällä kuulostelemassa menoa ja tänään pohditaan tapahtumaa ja sen mahdollisuuksia Suomessa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä