Tällä kertaa kaiken helpottamiseksi otsikoiden perästä sekä YouTuben lisätietokentästä löytyy aikaleimat puhuttuihin otsikoihin!
Analytiikalla tarkoitetaan numeerisen tiedon tutkimista, tulkintaa ja säännönmukaisuuksien etsimistä. Web-analytiikka on siis eräänlaista ennustamista, mittaamisen kautta saadaan selville kannattavin vaihtoehto. Analytiikka on kannattavan verkkoliiketoiminnan kulmakivi.
Esimerkiksi yrittäjä näkee verkkokaupassaan analytiikan (esim. Google Analytics) avulla
Kävijäseuranta on tärkeä osa verkkosivuja sekä yrityksen digimarkkinointia ja palveluja uudistettaessa analytiikka on hyvä lähtökohta muutoksille.
Ilmaiseksi esimerkiksi Google Analytics. Ohjelma asentaa nettisivulle koodipätkän, jonka avulla kerätään tietoa kävijöiden liikkeistä ja tekemisistä. Onnistuu ilman varsinaisia koodaustaitoja.
Kaikille yrittäjille, joilla on nettisivut tai verkkokauppa
Sinä itse tai lempikoodarisi
Onko vaarallista jos ideat loppuvat? Kuinka edistää ideoiden syntymistä?
Yhteisöllisyys on ihanaa ja Suvi on omassa yrityksessään alkanutkin puhumaan asiakkaiden sijaan Cavereista ja lähtenyt tarjoamaan myös BarberCaven T-paitoja ja nyt suunnitellaan jo Caveriporukan risteilyjä!
Vihreä koodi näkyy otsikoissa, mutta tuodaanpa sitä tänään ihan konkretiaan. Exoven perustaja ja nykyinen Chief Growth Officer Janne Kalliola kävi jakamassa käytännön askeleita ja hyötyjä aiheeseen liittyen. Keskustelussa myös lisätietoa Miikkan ja Jannen tietä yhdistäneeseen kanavaan eli Koodia Suomesta Ry toimintaan liittyen.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä