Jakson 2. osa on julki ja se löytyypi täältä: Näin teet markkinointistrategian [Osa 2]
Tekemisestä on mahdollista saada paljon ylimääräistä rönsyilyä pois jos tekemisen taustalla on strategia. Osataan keskittyä oikeisiin asioihin ja oikeasti palvelemaan niitä teidän unelma-asiakkaita.
"Kaikkea kaikille" toimijoiden on vaikeampaa pitää pakka kasassa kuin erikoistuneen tekijän. Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää, mutta konnat ja Rookiet ovat todenneet omanlaisen vapauden koittaneen erikoistumisen myötä.
Rookie Communicationsista strateginen markkinointikumppani teille?
Jotta pääsee töihin, halutaan työkokemusta. Jotta saa työkokemusta, pitää päästä töihin. Tämä paradoksaalinen tilanne kantaa myös nimeä "Catch-22"!
Työpaikka ilmoituksessa toinen voi saada huutoa kun vaatii keskimääräistä korkeampaa älykkyyttä, mutta toinen saa kiitosta kun halutaan ihminen mukaan galaksien valtaamiseen. Monia asioita saa (ja kannattaakin) sanoa, mutta kaikkea ei saa sanoa liian suoraan.
Hankkeen projektikordinaattori Riikka Malin tuli kertomaan mistä Saumat-hankkeessa ja Ohjaamon toiminnassa on kyse.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä