Viestinnässä ei kannata yrittää keksiä pyörää uudestaan. Oletko itse kohderyhmääsi? Jos et ole niin älä edes mieti markkinointia näkökulmasta "mistä minä tykkäisin" vaan yritä jalkautua potentiaalisen asiakkaan tai muun kohderyhmäsi saappaisiin.
Työpaikalla kannattaa olla mahdollisimman aito, sillä roolin vetämisellä et tee muuta kuin väsytä itsesi.
Yrityksen toiminta voi kasvaa monella mittarilla. Voi tulla lisää henkilöstöä tai liikevaihtoa tai vaikka mitä. Mutta milläs mittareilla konnaväki asiaa tarkastelee?
Internetissä sisällöllä voi olla monenlaisia twistejä. Mikä voisi olla Koodersin twisti mukavien juttelun ja kirosanojen vatulla korvaamisen lisäksi?
Erityisesti Internetin keskustelupalstoilla ihmisten sanomiset pyritään usein kääntämään niiden negatiivisimpaan merkitykseensä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä