Ennen hakukoneoptimoinnissa oli tärkeää saada toistettua avainsanoja sisällössä, mutta nykyään sivustoilta tarkastellaan myös auktoriteettia eli onko sivuston pyörittäjillä oletettavaa tietoa aiheesta josta he puhuvat.
Tämän myötä meidän on järkevintä kohdentaa uusimmat blogimme ja podcastimme keskittymään ennenkaikkea koodaamiseen, mutta myös liiketoiminnan kehittämiseen. Jos Kooders tekee julkaisuja liittyen markkinointiin emme pääse niin korkeille tuloksille hakukoneissa kuin vaikka vuosi sitten.
Blogissa lisää käytännön vinkkejä siihen miten algoritmien allonharjalla ratsastetaan.
Kannattaa myös tsekata Oonan kirjoitus aiheesta: Kaikki irti nettisivuista: Sanoista hakukoneoptimoituun sisältöön
Keskittymishäiriöt ja muut haasteet puhuttaa työpaikoilla, mutta onko termi häiriö kovinkaan kuvaava kun puhutaan yliherkkyydestä tai ADHDsta?
Voisiko kuntosalin ja koiran ulkoilutuksen yhdistää? Tämä ja muuta asiakaslähtöistä pohdiskelua päivän jaksossamme.
Onko vaarallista jos ideat loppuvat? Kuinka edistää ideoiden syntymistä?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä