Asiakas ostaa ihmiseltä johon se luottaa ja yleensä luotetaan ihminen jonka kanssa kokee tulevansa ymmärretyksi ja jota itse tuntuu ymmärtävänsä.
Ammattitermit voivat olla vaikeita henkilölle joka ei alasta ymmärrä eikä toista kannata turhaan kiusata jargonilla. Kerrot asiasi ymmärrettävästi ni yrityksen kassa kiittää ja asiakkaat on tyytyväisiä! Ja toki niitä asiakkaita myös tarttuu useammin haaviin.
Viimeinenkin koodari tunnustaa kuinka se oma ala löytyi. Itselläni polku on aina kulkenut IT-alalla tavalla tai toisella.
Vihreä koodi on muutakin kuin puiden halailua. Sillä voidaan saada säästöjä kulutukseen, mutta myös tehokkuutta tekemiseen. Hyötyjä on siis monia. Näiden hyötyjen lisäksi voi toimijana myös kehuskella, että tekee vihreitä valintoja jolloin tilanne onkin jo win-win-win!
Koulut on ihan mahtava juttu ja etenkin itselleni koulu on ollut erittäin tärkeä kokemus. Kantamme on ollutkin, ettei voi olettaa koulusta valmistuvan ihmisen olevan sen valmistuneen alan ammattilainen.