Tilataan ilmastoinnin asennus. Ihanaa, ammattilaiset hoitaa. Koodailen etätöissä idyllisellä kotitoimistollani. Koodi luistaa kuin rasvattu. Vielä tämä funktio niin voin pitää ansaitun tauon pihalla koiraa rapsutellen.
Kone sammui.. Mitäs vattua? Käydäänpä jututtamassa asentajaa.
"Katkasitko sie sähköt?"
"Joo, mutta oli ihan pieni katkos vaan"
Ja tämä tarina ei ollut hypoteettinen vaan yksi pieni osa podcastissa kuultavaa asiakaskokemusta ilmalämpöpumpun asennuksesta.
Oli asennuksen jälki tai hinta mitä tahansa, niin ei tämmöisellä asiakaskokemuksella varmasti liikaa suosituksia satele. Ei nörtin kotoa voi vaan kyselemättä katkoa sähköjä!
Jos aihe kiinnostaa, niin myöhän ollaan juteltu asiakaskokemuksesta aiemminkin:
Asiakaskokemuksen parantaminen
Valjasta verkostosi markkinointiin (suosittelumarkkinointi)
Onhan toimintanne asiakaslähtöistä? - #MitäVattua podcast #122
Töissä käydään ensisijaisesti rahan takia. Siitä ei pääse millään perheeksi kutsumisella yli. Jos töissä käydään kuitenkin AINOASTAAN rahan takia voipi kolmasosa elämästä olla aika surullisissa merkeissä vietettyä. Nykyään ihmiset hakevatkin enemmän merkityksellisyyttä työltään.
Pitääkö kaikki saada just heti mulle kaikki nyt vai vieläkö hyvää kannattaa (tai jaksaa) odottaa?
Jos haluat pysyä kartalla siitä milloin asiakkaasi koiralla on syntymäpäivät ei sinun tarvitse tehdä suurta CRM-hankintaa. Se ongelma ratkeaa myös helpommin. Sama pätee myös ihmissuhteissa - Älä tee turhaan isoa ongelmaa asiasta joka on ratkaistavissa vaikka post-it lapulla.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä