Tämä on meidän aktiivisessa pohdinnassamme. Podcastin nauhotushetken lähellä kävi useampi tilanne, missä tilaajalla oli ollut kiire projekti. Sitten kun lähdettiin hyväksymään tarjousta niin saatiinkin vastauksena "Ei me osata/ehditä tämmöistä siis tehdä".
Kuka siinä voittaa, että jätetään tarjouksia projekteihin joita ei ole kiinnostusta tai aikomustakaan tehdä?
Paras kamera on sellainen joka löytyy taskusta ja 5€ värikynilläkin voi piirtää. Tänään Koodersin leidien keskutelussa mikä on välineiden rooli tuotetun työn tasossa.
Moni nörtti on tottunut, että asiakaspalvelusta tekniikka asioissa oikean avun saaminen on mutkan takana. Jos netti ei toimi se modeemi on jo buutittu ja on yritetty wlan sekä piuha yhteys, mutta silti se sama tanssi pitää käydä jokaisen aspan väliaskeleen kanssa. Onko koodarin vaikeaa pyytää apua kun elämä opettaa, että teknisissä asioissa avun saaminen on lähes mahdotonta?
Brändi on tuotteen tai palvelun sisällön tai identiteetin eräänlainen yhteenveto, joka voi luoda tuotteelle lisäarvoa ja vahvistaa käyttäjänsä identiteettiä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä