Viestintää on yrityksillä monenmoista. Löytyy sisäistä viestintää jossa puhutaan asioita organisaation sisällä. Sitten voi olla rekryviestintää jossa kerrotaan ulospäin miksi pitäisi hakea kyseiseen organisaatioon töihin. Voi olla myynnillistä viestintää, jossa yritetään ihmisille kertoa: Tämän takia meihin voipi luottaa ja tämmösiä me ollaan. Tehdäänkö juttuja yhdessä?
Tänään jutellaan mitkä ovat joitakin esimerkkejä asioista joita ihmiset jättävät helposti viestimättä näissä yhteyksissä. Puutteellista ilmaisua voi olla vaikka työn muista eduista tai organisaation sisäisistä käytänteistä.
Kun kuulet puhuttavan yrittäjähenkisyydestä ja hyvistä tyypeistä, mitä tulee mieleen? Meille tulee työyhteisön kehittämisestä kiinnostunut tekijä!
Brandbookin pitäisi toimia yritysilmeen käsikirjoituksena. Miksi niin monet yritykset jättävät hankkimansa brandbookin käyttämättä?
Adobe ilmoittaa yksipuolisesti, että heidän ohjelmissaan käyttämäsi materiaalit ovat myös heidän omaisuuttaan ja Microsoft haluaa napsia ruutukaappauksia säännöllisesti ruudullasi. Vieläkö on jotain tapoja päästä irti näistä sopimuksista vai onko tämä vain uusi tulevaisuutemme?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä