Koodersin väen mietteitä asioista.
Tänään Ilpo, Oona ja Miikka keskustelevat ammattilaisuudesta ja asiantuntijuudesta. Mitkä asiat siihen vaikuttaavat ja minkälainen on uskottava asiantuntija?
Nämä vastamelukuulokkeet ovat olleet Miikkalla käytössä vuoden. Aika antaa vinkkejä mahdollisen ostopäätöksen tueksi!
Jatkokehittäminen on toimenpide, jolla olemassa olevasta asiasta tehdään laajempi ja yleensä sen myöten parempi. Tämä toimenpide ei koske ainoastaan ohjelmistokehittämistä!
Työntekijöiden on hyvä tietää yrityksensä laskutustiedot. Näitä tarvitaan kun käydään vaikkapa koulutuksissa.
Koodarit keskustelee omista kokemuksistaan taukojen kanssa.
Meidän väki pääsi täyttämään Slämäriä eli ystäväkirjaa. Mitä löytyy koodarin kupista ja mitä pitää aina löytyä työpisteeltä?
Bloatware-termiä käytetään laitteisiin esiasennetuista ohjelmista. Bloatwarea löytyy esim. tietokoneissa, älypuhelimissa ja tableteissa.
Asiakaspalveluun kuuluu olennaisesti asiakkaan palvelu eli asiakkaan ja asiakaspalvelijan välinen kohtaaminen. Jos asiakas haluaa, että häneen otetaan yhteyttä, ota siis asiakkaaseen yhteyttä!