Koodersin väen mietteitä asioista.
Kuinka brändätä ja markkinoida kesällä? Aina ei tarvitse markkinoida mielipuolisella raivoilla vaan loma-aikana selviät vähemmälläkin
Brändi on tuotteen tai palvelun sisällön tai identiteetin eräänlainen yhteenveto, joka voi luoda tuotteelle lisäarvoa ja vahvistaa käyttäjänsä identiteettiä.
Tänään kerron Koodersin historian kautta ajatuksiani siitä, kuinka omat vahvuudet kannattaa ottaa ISOSTI huomioon etenkin toiminnan alkuvaiheessa.
Työnohjaus on oman työn, työn vaatimusten, toimintatapojen ja oman itsen tutkimista, arviointia ja kehittämistä koulutetun työnohjaajan avulla.
Viimeksi kirjoitin muutoksesta, jonka tein tämän kevään aikana. Tänään mietin sitä, mikä minua innostaa yrittäjyydessä ja tulla töihin.
Suomi on tunnettu tarkoista säännöksistä ja direktiiveistä. Joskus tällainen rajoittaminen voi syödä luovuutta.
Avotoimisto. Naputtelua siellä, klikkailua täällä. Luova työ ei tule onnistumaan. Vai tuleeko sittenkin?
Kaverit, tuttavat, ystävät, kollegat. Läheistä tukiverkostoa on monenlaista, mutta mitä vaaditaan nimenomaan siihen ystävyyteen.