Koodersin väen mietteitä asioista.
Koodarit keskustelee omista kokemuksistaan taukojen kanssa.
Meidän väki pääsi täyttämään Slämäriä eli ystäväkirjaa. Mitä löytyy koodarin kupista ja mitä pitää aina löytyä työpisteeltä?
Bloatware-termiä käytetään laitteisiin esiasennetuista ohjelmista. Bloatwarea löytyy esim. tietokoneissa, älypuhelimissa ja tableteissa.
Asiakaspalveluun kuuluu olennaisesti asiakkaan palvelu eli asiakkaan ja asiakaspalvelijan välinen kohtaaminen. Jos asiakas haluaa, että häneen otetaan yhteyttä, ota siis asiakkaaseen yhteyttä!
Minkälainen on hyvä yrityksen esittely? Taavi ja Miikka ovat pitäneet paljon yritysesittelyjä etenkin opiskelijoille ja Oona on ollut aidan molemilla puolilla kuulemassa ja esitelmöimässä.
Nämä eivät ole absoluuttiset oikeat askeleet koodauksen aloitteluun, mutta näitä on todettu meillä toimivaksi.
Huijarisyndroomasta kärsivä on vakuuttunut olevansa huijari ja että hänen saavutuksensa ovat ainoastaan hyvän onnen tai ajoituksen tulosta, tai että hän on vain harhauttanut muut luulemaan itseään todellista kyvykkäämmäksi.
Miten paljon voi ottaa vastaan jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun? Missä menee se raja, että pitäisi sanoa jotain takaisin?