Koodersin väen mietteitä asioista.
Syyllistämisellä yritetään usein vaikuttaa ihmiseen tunteiden kautta.
Ihmiset eivät aina jaa sosiaalisessa mediassa kaikista aidointa kuvaa itsestään.
Somemaailma mahdollistaa paljon verkostoja. Aktiivinen toiminta lisää verkostoja. Sisällöt lisäävät verkostoja. Some siis vaatii aktiivisuutta, mutta ei välttämättä sosiaalisuutta.
Koska työurat ovat nykyään merkittävästi lyhyempiä yhdessä yrityksessä ihmiset hakevat merkitystä tekemälleen työlle.
Kaikki yritykset eivät enää rekrytoinnissaan katso ensimmäisenä koulupaperien perään. Tärkeämmäksi arvoksi nousee harrastuneisuus ja innostuneisuus aiheesta.
Markkinoinnissa on syystäkin suosittua tällä hetkellä liikkuva kuva? Napattiin Rookielta liikkuvan kuvan ammattilainen kertomaan faktoja asiasta.