Koodersin väen mietteitä asioista.
Ennen oli laivat laivantekoainetta ja harrastamisen olennainen osa ei ollut tekemisistään tuntemattomille ihmisille ilmoittaminen ilmoitustaululla. Voisiko arkeen löytyä kivaa lisäpiristystä omista lapsuuden ajan aktiviteeteista?
Asiakkaan tunteiden ja tarpeiden huomioonottaminen asiakaspalvelutilanteisssa on usein jopa tärkeämpää, kuin lopputulos. Ihmisten kohtaamista harvoin opitaan kirjoista, mutta asiakaspalvelussa se on osaamisen lisäksi yksi tärkeimmistä taidoista.
Vireystilan säätely ja tunnistaminen ovat tärkeitä taitoja elämässä. Jos käyt yli- tai alikierroksilla et pysty toimimaan optimaalisesti etkä myöskään pysty aidosti oppimaan mitään. Olisikin tärkeää löytää keino jolla pysyä omassa sietoikkunassa.
Blogitekstien kirjoittaminen voi olla joskus vaikeaa, kun mitään sanottavaa ei meinaa keksiä ja kaikki aiheet tuntuvat loppuunkalutuilta. Onneksi ohjelmistorobotiikka auttaa!
Voiko ihminen olla synnynnäisesti hyvä jossain vai onko lahjakkuus vain jonkun asian aktiivisen opettelun tulos?
Mitä puuhaa digitoimiston mediakanuuna? Tänään ohjelmassa oli paljon askartelua ja editointia.
Vaikka miten kovaa huudat tyhjään metsään ei sieltä tule vastakaikua. Kannattaa ensin löytää se oikea metsä mihin lähteä huutamaan oman palvelun ilosanomaa.
Tänään suurennuslasin alla on suuri johtaja Miikka. Mitäpä koodia naputtavan toimitusjohtajan päivästä paljastuu?