Ruudulle pomppivat uutiskirjeen tilaukset ja chattibotit jotka pahimmillaan saapuvat myös uudestaan kun sivuilla on vietetty hetki aikaa.
Nettisivuilla olisi hyvä huomioida mitä asiakas todennäköisesti sieltä hakee eikä olla liian agressiivinen sen kanssa, mitä sieltä haluttaisi löytyvän sivuston pitäjien puolesta.
Podcastissa koottuja ajatuksia ja vinkkejä miten asiakaskokemuksesta saadaan parempi nettisivuvierailijoillenne.
Koodarit jakavat vinkkejä miten koodariksi pääsee. Vähän omaa polkua ja vähän omia ajatuksia suositelluista poluista.
Arki rytmin ei tarvitse olla tylsä, rajoittava, mälsä taikka tyhmäkään. Kaikki paha ei tule muilta ihmisiltä ja ulkoa päin vaan joskus se syyllinen löytyy peilistä.
Palvelkaa asiakasta kuin asiakas haluaa tulla palvelluksi. Tehkää asiakkaanne ostokokemuksesta mahdollisimman helppoa!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä