Koodersin väen mietteitä asioista.
Pistetäänpä perusteet kotisivuilla kuntoon niin ei lähde asiakkaat karkuun!
Jos olet asiantuntija jossakin tai vieläpä teet töitä asiantuntijana tai vieläpä olet YRITTÄJÄNÄ ja hommasi on olla asiantuntija: Uskalla jakaa sitä asiantuntijuutta! Ihmiset tietää vain sen mitä heille kerrotaan.
Voiko etänä olla liikaa? Kuinka etätyöläinen voi helpottaa työn ja vapaa-ajan erottamista? Niitäpä pohditaan tänään kun Ida kokeili putkeen viikon etätyöskentelyä.
Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!
Yhteisöllisyys on ihanaa ja Suvi on omassa yrityksessään alkanutkin puhumaan asiakkaiden sijaan Cavereista ja lähtenyt tarjoamaan myös BarberCaven T-paitoja ja nyt suunnitellaan jo Caveriporukan risteilyjä!
Jos jotain haluaa tietää saa siihen nopeasti vastauksia kysymällä ihmisiltä joille asia on tuttu. Arvailun sijaan voi jostain asian tarkistamalla tietää! Ollaan siis kiinnostuneita ja kysellään ja opitaan lisää kivoja juttuja myös ensi vuonna.
Unelman elämisestä ajatellaan liian usein, että siihen vaaditaan miljoona pankkitilillä ja oma tönö Pielisen rannassa. On kuitenkin myös väliaskeleita joita voit ottaa ennen sitä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, tonttu voi tulla ikkunan taa... Miun puolesta saa tehdä molempia! Itkut ja melut kuuluu elämään, eivätkä ne määrittele sitä, oletko ollut kiltti vai tuhma, mutta se, miten käyttäydyt muita kohtaan kyllä määrittelee.