Koodersin väen mietteitä asioista.
Mitä jos ajattelisit sitä mikä tekee sinut onnelliseksi, etkä sitä mikä saa sinut näyttämään onnelliselta somessa tai mikä tekee matka-bloggaajat onnellisen näköiseksi?
Pohdiskelussa työpaikkojen käytännöt. Voiko koodifirmassa olla muutakin aktiviteettia kuin biljardi, änäri ja ryyppääminen?
Kuinka viestimme itsestämme myös vaikuttaa miten meidät otetaan vastaan tai huomioon. Tarvitsemme siis kannustusta ja sparrausta elämässämme, ihan jokainen tarvitsee tukea. Olkoon tässä pieni sparraus työelämään hakeutumisessa.
Ennen oli laivat laivantekoainetta ja harrastamisen olennainen osa ei ollut tekemisistään tuntemattomille ihmisille ilmoittaminen ilmoitustaululla. Voisiko arkeen löytyä kivaa lisäpiristystä omista lapsuuden ajan aktiviteeteista?
Asiakkaan tunteiden ja tarpeiden huomioonottaminen asiakaspalvelutilanteisssa on usein jopa tärkeämpää, kuin lopputulos. Ihmisten kohtaamista harvoin opitaan kirjoista, mutta asiakaspalvelussa se on osaamisen lisäksi yksi tärkeimmistä taidoista.
Vireystilan säätely ja tunnistaminen ovat tärkeitä taitoja elämässä. Jos käyt yli- tai alikierroksilla et pysty toimimaan optimaalisesti etkä myöskään pysty aidosti oppimaan mitään. Olisikin tärkeää löytää keino jolla pysyä omassa sietoikkunassa.
Blogitekstien kirjoittaminen voi olla joskus vaikeaa, kun mitään sanottavaa ei meinaa keksiä ja kaikki aiheet tuntuvat loppuunkalutuilta. Onneksi ohjelmistorobotiikka auttaa!
Voiko ihminen olla synnynnäisesti hyvä jossain vai onko lahjakkuus vain jonkun asian aktiivisen opettelun tulos?