- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Tavaralla on monesti jokin hinta ja moni saattaa jopa yllättyä, että palvelu maksaa. Tietenkään itse ei tarvitse ammattilaisen puolesta tehdä, mutta mitenkä koodi projektissa olisi mahdollista säästää rahaa ja minkälaiset Tein-itse-ja-säästin ratkaisut taas nostavat hintalappua sen laskemisen sijaan?
Integraatioilla saadaan tietoa paremmin yksiin kansiin jotta ei tarvitsisi tehdä merkintöjä moneen paikkaan. Miksi Koodersille integraatiot on niin mieluisia ja mitä kaikkea integraatiot voivat mahdollistaa?
Kumppanuuksissa pitää tottakai olla ehdot millä pelisäännöillä yhdessä edetään. Silti tulee vastaan hyvin räikeitä tilanteita missä kohtelemisen taso ja toisen koettu ihmisarvo määräytyy sen mukaan miten toimijalla menee.
Keskustelussa 20 vuoden yhteisellä yrittäjäkokemuksella jaettuja kokemuksia ja eniten nähtyjä sudenkuoppia yrityksen perustamien tueksi.
Joensuun oma startup tapahtuma Sohjo on nyt käyty vuodelle 2025 ja meno oli hyvä.
Ennen huolehdittiin, että voiko koodarin antaa käyttää kirjastoja ennen natiivien kielien käyttämistä. Nyt tekoäly tuo päälle taas uuden tason abstraktiota joka tulee nostamaan johtamisen erityisen tärkeään asemaan erityisesti luovilla aloilla.
Nähdäksemme ongelman ratkaiseminen alkaa ongelman tunnistamisesta, joten kuinka tällaisen ongelman tunnistaminen aloitetaan?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.